despre Simonne

Organizam evenimente pentru companii inca din 1999, iar din 2002 evenimente private. Avem experienta, expertiza si instrumentele necesare pentru a organiza cele mai variate evenimente - nunti, botezuri, petreceri copii, petreceri corporate.



Vino pe la noi sa discutam in detaliu evenimentul pe care vrei sa-l organizezi!

share

Share

2 feb. 2012

Texte invitatii botez

Aici aveti cateva propuneri pentru texte - invitatii botez.


Salut! Ma numesc:
Alexandra-Maria
si impreuna cu parintii mei,
Georgiana si Radu Raducanu
va invit pe 15 Mai 2011 sa ma vedeti cum fac baita
in apa sfintita la Biserica "Sf. Vasile cel Mare",
din Bucuresti, Calea Victoriei Nr.198, ora 14:00,
unde ma vor tine in brate nasii mei,
Cristina si Mircea Bosincianu.
Petrecerea va avea loc la Restaurantul "Patru Anotimpuri",
din Bucuresti, Sos. Nordului Nr.7, ora 15:30.


Va astept!

*

Ma numesc
Maria Alexandra

Am patru luni si port Pampers marimea cinci.
Am venit pe lume cu 3,1 kg si 50 cm si
in 05 Martie 2011 va invit la botezul meu,
care va avea loc la ora 16:00
la Biserica "Catolica Italiana" din Bucuresti.

Va astept cu nerabdare!
Apoi va trebui sa trag un pui de somn
dar pentru voi urmeaza o petrecere
la Restaurantul "Dalin" de la ora 18:00
care se va termina cand vreti voi.

*

Mai intai am fost un Punct,
Dar nu a durat prea mult.
Iar apoi, dintr-o Biluta
M-am transformat in Mingiuta,
Si m-am tot rostogolit...Pan’ ce-n viata am iesit.
Acum sunt un pui de om, Ce mananc, m-alint si dorm,
Dar, pe lang-acest festin,Trebuie sa devin crestin.
Asadar, parintii mei:
Olivier Emmanuel si Roxana Seutin
Alaturi de nasii mei:
Costel si Eva Gavriliuc
Va invita cu mult drag,
Ca sa ma vedeti “din prag”,
La Biserica "Sf.Nicolae din Onesti".,
Cand o bate ora 15.oo, in 04.decembrie 2010.
Si-apoi, eu c-un biberon, Voi cu un whiskey Bourbon,
Eu cu o gura de lapte,Voi cu vin pe saturate,
Veti servi cate-un homar,
La restaurant "First Class" din Onesti.
Va astept cu drag, Victor Alexandre.

*


Sunt bebe,
Robert Ionut
cel mai scump si mai frumos,
cel mai dulce si gustos,
cel mai mic si armonios
membru al familiei:
Cristian si Roxana Tirca,
si impreuna cu simpaticii mei nasi:
Daniel si Elena Ivan
va asteptam sa participati
la ceremonialul magic,
cand voi primi taina botezului,

la Biserica "Nasterea Maicii Domnului",
sambata, 15.10.2011, ora 15.00.
Desi cel mai probabil eu nu voi putea veni,
deoarece sunt alintat, mofturos si somnoros,
parintii mei dau o petrecere la
Restaurantul "Roata Vietii"
(Colentina Aleea Sinaia) incepand cu ora 18.00
si sunteti poftiti sa beti un pahar de sampanie
in cinstea fericitului eveniment,
care este aparitia mea in viata lor.
Va pup dulce si va doresc distractie placuta!

*

Alexandru-Valentin
.......ma numesc!!!!
si va invit la
celebrarea botezului meu
ce va avea loc la

Biserica "Sf. Nicolae"
din Fierbintii de Jos,
incepand cu ora 11:00.
Dupa care..........un pahar cu lapte eu,
un pahar cu sampanie voi,
la o gustare voi, un pahar cu lapte eu,
apoi...eu voi dormi, voi veti dansa
alaturi de parintii mei: Constantin si Mirela Ani Rotaru
si nasii: Alexandru si Vasilica Emilia Raducanu
la Restaurantul "La Lalele" din Fierbintii de Jos
in ziua de 28 August 2011, incepand cu ora 14.00.
Va asteptam cu drag !

*

De trei zile incoace
Mama nu mai tace,
Vrea sa ma imbaieze
Ca sa ma boteze
Spune ca sunt mare
Si sa nu plang tare,
Dar eu stiu ca-s mica
Si-mi e putin frica.
Va invitam pe data de 18.02.2012, la ora 17:00,
la Biserica ''Cuvioasa Paraschiva'' din str. Dreptatii, nr. 4,
unde nasii Nicoleta si Ionut ne vor boteza fetita.
Petrecerea va avea loc la Restaurantul ''Vulturul''
incepand cu ora 19:00.

Cei mai fericiti parinti,
Mirel si Andreea.

*

Dragii mei,
A venit momentul cel mare. Ma botez!
Tudor
o sa ma cheme, sper ca ati retinut.
Eu nu va cunosc decat din auzite si tare as vrea sa ne si vedem.
Daca vreti si voi, va astept pe 17 iulie in Biserica "Alba", la ora 14:00,
impreuna cu nasii mei
Anca si Sorin
In caz ca nu reusiti sa ajungeti, ma gasiti incepand cu ora 17:00 in
Gradina Restaurantului "Mc Moni's".
Va astept!


*

S-a nascut o ...
Printesa!!
Distinsa doamna, stimate domn,
Eu, bebelusa Erika-Gabriela
Cea mai mica, cea mai frumoasa,
Cea mai dulce si mai bengoasa membra
a familiei Giaboc, impreuna cu mami si tati
va invit sa ma vedeti cum fac baita in apa sfintita
de la Biserica "Sfantul Ierarh Alexandru"
Sambata, 12 Februarie 2011 la ora 14:30
unde ma vor tine in brate simpaticii mei nasi

Claudia si Valentin
Apoi de pe la ora 16:00,
chiar daca eu nu voi mai sta mult,
obosita fiind si cu multe alte griji, va invit
la un biberon cu lapte eu,
un pahar de sampanie voi,...la o gustare voi,
un biberon cu lapte eu la Restaurantul "Lascar".

Va puuup dulce
si astept confirmare cat mai repejor!!!
*

S-a nascut un...Print!!!

Andrei Cristian

si va invit impreuna cu parintii mei

Raluca Ioana si Eugen Duminica

pe data de 02 aprilie 2011

sa ma vedeti cum fac baita in apa sfintita

de la Biserica “Sfantul Dumitru”

- Bucuresti - Sos. Colentina nr. 13,

la ora 12:30,
unde ma vor tine in brate nasii mei
Ana-Maria si Cristian Grigore.

Masa va avea loc la
Restaurantul "Rossetya",
Str. Dimitrie Bolintineanu, Nr.9
(zona Piata Rosetti)
incepand cu ora 13:30

Va astept!

*

Bebe mic, adica eu
Rares
Particip la campionatul de inot organizat
in bazinul "Cristelnita", la Biserica "Sfantul Nicolae",
Sambata, 22 Ianuarie, orele 15:00
Cursa e organizata pentru a primi
binecuvantarea lui Doamne Doamne.

Antrenorii principali sunt nasii mei,
Bostina Consuela si Nicu
Felicitarile pentru victorie le vor primi mami si tati
la Restaurantul "Olive Garden", incepand cu orele 18:00
Vin si eu dar nu stau mult,
numai cat sa dau autografe !!

Pupicei pentru toti suporterii mei !!!

*

Buna! Eu sunt
Andrei Alexandru
M-am nascut pe 05 Noiembrie 2010 de aceea
pe dumneavoastra nu va cunosc inca.
Trebuie sa rezolvam aceasta problema !
Pentru aceasta, mami si tati,
adica Suzana Maria si Vlad Valentin Adamache,
impreuna cu nasii Florentina si Gruia Niculescu,
va invita sa participati la botezul meu, care va avea loc
la Biserica "Sf. Antonie cel Mare" in data de 12 Februarie 2011, ora 13:00.
Iar daca ma veti indragi, sigur ma veti onora cu prezenta
la petrecerea organizata
la Restaurantul "Anatolia"(in Parcul Tei) ora 14:00.

Cu drag, Andrei Alexandru

*

Duminica, 10 octombrie 2010,
fiica noastra, Catinca Andreea,
primeste binecuvantarea de la Dumnezeu in Biserica
"Adormirea Maicii Domnului"
(str. Toni Bulandra nr. 21-23, sector 2) la orele 14.
Noi, Bianca si Cosmin Angheluta, alaturi de nasii
Monica si Dan Scarlatescu
va invitam in incinta Hotelului JW Marriott-Salonul AB
incepand cu orele 18 sa participati la prima petrecere
pe care o dam in cinstea fiicei noastre.
Va asteptam cu drag!


*

Sunt o fetita Rasfatata
pe nume Maria-Alissa,
iar mami si tati, Marius si Elena Sivriu
au hotarat sa imi faca prima baita oficiala ......
Va invit sa admirati gratia balacelii mele alaturi de
nasii mei Ivan si Aurelia Martinov
in data de 26 Decembrie 2011, ora .................... ,
la Biserica Sfintii Arhangheli Mihail si Gavril
din localitatea Lunca.
Apoi va astept la prima petrecere oficiala
in cinstea mea la Caminul Cultural din Lunca.
VA ASTEPTAM CU DRAG !!!

*

Dupa noua luni de petrecut la dospit,
eu gogosica Buca Mădălina Gabriela
vă aştept la prima mea petrecere în data de 23 Iulie 2011.

La început va fi ceva cu multă apă rece,
într-un cazan maaaaaaare
la Biserica "Sf. Ioan Rusul" la ora 13.00 (cartierul Anl)
unde îmi vor fi alături naşii mei
Cristina şi Emil Ivan
Ceea ce urmează la Restaurantul "Turbotequila"
la ora 19:30, nu trebuie să rataţi.
Mijloace de transport : metrou la Staţia PĂCII,
autobuz 137, 138, 236, 61, 62.
Eu, mami şi tati
vă aşteptăm cu drag!

*

Sunt prinţesa lu' tăticu',
Favorita lu' bunicu',
Sunt mândreţea lu' mămica,
Răsfăţata lu' bunica.
Nu mă credeţi ?
Veniţi pe 14 August 2011, la 11:45,
la Biserica "Sf. Nicolae" şi-o să vedeţi.
Şi mă mai îndrăgesc şi naşii Cristina şi Mihai Popa.
Mie sigur o să-mi fie somn dar voi puteţi petrece în voie
alături de părinţii mei Anca şi Mădălin Mitrana
la Restaurantul "4 Brothers"
( Str. Tudor Gociu Nr.5, Sector 4) începând cu 19:30.
Rebeca Antonia
*

David-Stefan
ma numesc
si va invit la...un biberon cu lapte eu,
un pahar cu sampanie voi,
la o gustare voi, un biberon cu lapte eu,
apoi... eu voi dormi,
voi veti dansa alaturi de parintii mei:
Claudia si Ionel Dutu
si nasii:
Sorina si Christian Niculescu
in ziua de 18 Iunie 2011
la Restaurantul "Hotel Marivila" Sala Shanghai
(Autostrada Soarelui), incepand cu ora 17:00.
Botezul se va oficia la Biserica " Sf. Fanurie"
din Bucuresti (Str. Cercelus Nr.12), ora 13:00.

Va asteptam cu drag!

*

Dragi oameni mari!
Mã numesc Cristina Delia.
Pentru cã nu stiu sã vorbesc, împreunã cu
tati si mami Florin si Roxana Popescu,
si surioara mea Alexia Maria,
vã invit sã vedeti cum fac bãitã
în apa sfintitã la Biserica "Sf. Mina",

Sâmbãtã 29 Octombrie 2011
ora 11:30.
Mã vor tine în brate nasii
Ionel si Carmen Drumea.
Iar dacã o sã adorm, puteti sã mã
sãrbãtoriti de la ora 14.00 la
Restaurant "Vlamar".
Vã astept cu drag!

*

Dati-mi voie sã mã prezint
Sunt fiul familiei Tãnase
Mã cheamã Nicola Paul
Odatã cu venirea mea pe lume
Vã spun "Bine v-am gãsit!"
Si vã invit sã mã vedeti fãcând baie
în apa sfintitã, Sâmbãtã 7 Ianuarie,
la Biserica "Sf. Mihail si Gavril"(Pleasa),

unde mã vor tine în brate
nasii mei Paul si Georgeta Constantin
Pe d-vs vã voi cunoaste în aceeasi zi
la orele 18.00 când vã invit
la petrecerea care va avea loc
la Restaurantul Oscar House(Ploiestori).

Vã astept cu drag!

*

...Am apărut şi eu pe lume...
sunt Sofia
şi în sfârşit putem să ne întâlnim.
Vă aştept sâmbătă 24 Iulie 2011, la orele15:00,
când voi primi Sfântul Botez
la Biserica "Intrarea Maicii Domnului în Biserică"
Parohia Cioflec - Găeşti.
După orele 17:00, vă las să petreceţi
cu mami Ionela-Daniela, tati George Andrei,
naşii mei Oana Alina, Sorin Ştefan şi Daniel Sorin
la Restaurantul "La Şipot".
Vă pup dulce!